Montgeard

29 augustus 2022 - Montgeard, Frankrijk

We staan op Flower camping Le Lac de la Thésauque in Montgeard. De camping ligt ongeveer 10 km van het Canal du Midi. Op weg daarheen een lunchstop, met uitzicht op het bassin  aan het Canal du Midi, gemaakt bij het plaatsje Castelnaudary.

20220825_132013

We hebben 2 stukken van het Canal du Midi gefietst. Cardouche <> Castelnaudary (46,2 km)
en Gardouch <> Castanet-Tolosan (44,5 km) . Deze stukken hadden we nog niet gefietst. Hoewel het Canal du Midi altijd prachtig is, waren deze 2 stukken wat minder. Strak langs de snelweg, het leek af en toe wel of we op de vluchtstrook fietsten. Heel opvallend was dat er weinig "Le boat" te bekennen viel. Daardoor ook weinig in gebruik zijnde sluisjes.

20220828_10525420220828_105045

20220828_10552120220828_105814

De laatste avond op deze camping wilden we uit eten gaan. We hadden de keuze uit een restaurant en een pizzeria. Lekker pizzaatje....dachten we. Aan een tafel neergezet, kan met water voor onze neus en toen begon het wachten. Na 20 minuten kwam er eindelijk iemand, 2 witte wijnen hadden ze wel maar pizza's....... nee, wel vlees, keuze tussen eend en hamburger. 🤔🤔 Opgestapt en naar het andere restaurant gegaan en daar heerlijk gegeten.

Zondag 28 augustus naar de volgende camping vertrokken. Dat wordt camping Fargogne in Puygaillard-de-Quercy, iets boven Toulouse. Hier gaan we Karel en Lenny verrassen. 🤭🤭

1. Irma:
    29 augustus 2022
    Erg leuk fietsen daar. En leuk voor Karel en Lenny. Die zullen wel gek staan te kijken🤭🤣
  2. Aat & Bea:
    29 augustus 2022
    Die gezichten waren een film waard.😂😂
  3. Gerri de Bruijn:
    30 augustus 2022